hepi besday friend!!

Thursday, January 27, 2011

hehe my friend's besday is today! hepi besday to didie..she is my ex-schoolmate actually. did received call from her sister (kak cik) on last tuesday asking me to bake a blueberry cheese cake with sponge cake base! wwoohhooo!!! but...sedih yg amat la baking besday kek si didie ni..3x buat sponge kek x menjadik! dunno what happen to oven me??? agak nye sponge cake merajuk ngan i kot?? lastly, try ler resepi yg di olah sendiri from chiffon cake nye resepi..yaabbeeddaabeedooo!!! menjadik!!! ini ler hasil nye..


sori kakcik, not enough to put kak teh at da bottom..huhuhu


blueberry cheese cake!

ok, tomorrow gonna bake brownies plak ye..for my buddy raisha n mr ucop...hehehehe

1 comments:

LiLohOnEy said...

wahhh sedapnyaa!!

suka la blueberry cheese cake :)

Post a Comment

.: sweet home delight :. Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino